mandag den 3. august 2009

Århus bitches!

Tilbage fra Århus med Kir. Det var succes på et højt plan! Aldrig har jeg brugt så mange penge på så få dage, men som en klog mand engang sagde til mig på et cd-lagersalg: man køber sig jo ikke nødvendigvis fattig, man køber jo fordi det man køber beriger en. Hørt! Jeg har købt mig rig i tøj, musik og Baresso Ice Blend's! OG jeg har ladet to stks stål-stave skyde gennem mine øreflipper!

Vi var iøvrigt på Danmarks Grimmeste Festival. Vi havde valgt at købe endagsbillet til torsdag som tilfældigvis var heavy metal-dagen! Jeg har kun ét at sige: jeg har fået nok heavy metal for resten af mit liv! Det var så dårligt noget af det, og det var så surrealistisk at det var skide sjovt! Nogle gange stoppede vi op og spurgte hinanden hvad h... vi lavede på en pløremark lidt udenfor Århus sammen med en flok meget entusiastiske heavy-death metal fans? Men sjovt var det! Og vi mødte Sofie og co der bød på lækker pasta og kold Dolmio!


Taget af Marie, 7 år, over-glad, og med parkinson ... - men det
viser bare meget godt Århus-turen i korte træk/billeder.


Gourmet for en femmer!


En lille smule street-art var også at finde!


Ingen kommentarer: