søndag den 6. juni 2010

Inspirende bullshit

Jeg har fundet denne side, som består af billedserier af forskellige, "rebelske" fazzhion peopzz, som alle går rundt og ser sure ud i mærkeligt tøj, mens de pulser på en masse cigaretter. Sådan lidt ala "Se jeg har en hullet trøje på og lever kun af sprut, kaffe og cigaretter. Jeg er så rock-chick og rebelsk!" 
Det er hamrende påtaget og nederen, men bloggen er nu alligevel lidt fed og inspirerende, i den forstand at mange af de forlorne mennesker, der skaber sig foran kameraet, faktisk ind i mellem bryder en masse fassssshion-normer og i den forstand skaber nogen nye, meget interressante outfits. Desuden er det som om at nogen af modellerne rent faktisk er oprigtige i deres stil. Det skrev jeg bare ikke lige. Og selve billederne er egentlig også udemærket taget.

Take a look:



Moden har til alle tider været tiltrukket af det grimme. Og jeg kan godt se det super rebelske I-don't-give-a-fuck-look er cool, men forhelvede, denne fyr har jo brugt timer på at klippe huller i tøjet og derefter gnide appelsinjuice og kødsovs på det. Det er jo så påtaget!
Hun ligner en man har lyst til at slå. Dog fede briller.
Girlfriendlooket?
Anorektiker med hjelm? Den var ny..
Det at vise patter er jo so last season, find på noget nyt!

Alle billederne  i dette indlæg er fra det overstående link

1 kommentar:

Marie sagde ...

I FUCKING LOVE YOU!!!!!! <3