tirsdag den 24. august 2010

Teen-neder-nesss

Hører Britney remix a-la-øv og sender onder tanker til mine forældre og jeg har fået et kronisk rynkede øjenbrun. Jeg er utrolig hidsig og tog mig selv i at skrige "Du bestemmer ikke over mig!!" til min mor og derefter kigge syrligt på min søde uskyldige søster. I bussen overhørte jeg en samtale fra to 15 årige drenge om blå mandag, snave og det at snige sprut med til festerne. Det skræmmende var at jeg så dødgodt kunne relatere til det hele og kunne sågar have været en entusiastisk med-debatør på lige fod med dem.
Jeg er mentalt stadig 15 for tiden og det vilde teen-liv med adskillelige hysteri-anfald og vilde breezer-byture, matcher bare ikke til noget der svarer til 3. G., ansvar og voksenhed.. Sæt tiden på pause til jeg er ude af dette vanvid!

Ingen kommentarer: