tirsdag den 17. november 2009

Alle kan lide en pølsemand:)

Uventet optur!!!
I dag fik jeg mit store gennembrud, som pølsemand (dame).
Jeg hjalp til i en lille, gyngende skæv pølsevogn, med knap nok plads til 2 personer i den. Det var til rejsegilde af en ny steinerbørnehave (ikke lige hvad jeg forbinder med røde pølser)..
Men at stå der i dunsten af gas og kogte pølser og lange den en kradser over disken efter den anden, var virkelig, virkelig underholdene. ! "Hvad skal du have til? Sød eller stærk sennep? Ristede løg? Agurkesalat? Hvor mange brød? Rød eller almindelg? Sågerne!" Jeg styrede den tohjulede minicampingvogn for vildt;) Det var så fedt at komme ind i et flow der hed pølse, tilbehør, brød, ristede løg. Jeg tror su jeg er ret 'gifted' i den retning.!
Ikke for overhovedet at nedgøre det fornemme embede at være pølsemand, men hvis jeg skulle vælge det 'skodjob' jeg aller helst ville have, så skulle jeg da være pølsemand! At stå og konversere med nogen hyggelige mennesker, og glæde folk med en hotdog, det er sgu da livet! Alle kan lide en pølsemand :)

Ingen kommentarer: